تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6821 DECT
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6821 DECT

تعداد گوشی: 1 گوشی
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفنی: دارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6821 DECT

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6821 DECT

گوشی تلفن Panasonic KX-TG6821 از سری تلفن بی سیم با منشی تلفن و صفحه نمایش بزرگ LCD با طراحی زیبا میباشد. شرکت پاناسونیک با معرفی سری KX-TG68 خود و طراحی در دو رنگ مشکی-نقره ای و LCD 1.8 اینچی با نور پس زمینه سفید ظاهری بسیار شیک و خوش دست در بین تولیدات خود به بازار ارائه کرده است. نور پس زمینه سفید صفحه کلید و سیستم کاهش پارازیت یا سر و صدای محیط این محصول را به تلفنی کارآمد و استفاده آسان در بین کاربران مشهور نموده است. قیمت و خرید تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6821 DECT با توجه به کارایی اش مناسب می باشد.

در ادامه به معرفی تلفن سانترال پاناسونیک KX-TG6821 می پردازیم، تلفن بی سیم پاناسونیک طراحی هوشمند و ظاهری زیبا با نور پس زمینه سفید با منوی ساده امکان دسترسی به شماره های مخاطبین را با سرعت و آسان فراهم نموده است. صفحه کلید نرم و درخشان این گوشی که به محض لمس یک دکمه با نور پس زمینه آنرا درخشان میکند، امکان استفاده از گوشی در کمترین نور محیط حتی در تاریکی را فراهم میکند.تلفن بی سیم مدل KX-TG6821 امکان مکالمه با بلندگوی دیجیتال روی گوشی و قابلیت شارژدهی تا 15ساعت در حالت مکالمه و تا 170 ساعت در حالت استند بای از قابلیتهای مصرف انرژی این گوشی می باشد. حافظه دفترچه تلفن در گوشی تلفن بی سیم مدل Panasonic KX-TG6821 DECT تا 120 مخاطب اسم و شماره تلفن را پشتیبانی میکند که امکان جستجوی سریع و شماره گیری اتوماتیک را فقط با فشار چند دکمه فراهم میکند.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG6821

در تلفن بی سیم Panasonic TG6821 با اضافه شدن گوشی بی سیم به تلفن امکان اشتراک گذاری شماره تلفن ها با تمام گوشی های بکار گرفته شده وجود دارد. شما در این مدل گوشی میتوانید به تماسهای مزاحم جواب ندهید، با استفاده از Call Barring تماسهایی را که شما نمی خواهید پاسخ دهید به صورت اتوماتیک رد میکند، به این صورت که شما توسط سرویس Caller ID یک بار شماره ای را برای مسدود کردن انتخاب و تایید می کنید. همچنین شما می توانید تماسهای خروجی خود را نیز برای برای مسدود کردن انتخاب نمایید.

از مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG6821 یک نمایشگر دو رقمی LED برای نمایش تعداد پیامهای ضبط شده به وسیله منشی تلفنی دستگاه تعبیه شده که از فاصله دورتر از روی پایه قابل رویت می باشد. منشی تلفنی در این دستگاه قابلیت ضبط 30 دقیقه پیام های از دست رفته را در حافظه دارد. بلندگوی دیجیتال نصب شده روی گوشی بیسیم این تلفن هنگامی که شما مایلید افراد دیگری در اتاق به مکالمه شما ملحق شوند و یا مایلید بدون اینکه گوشی بیسیم را کنار گوش خود نگهدارید به مکالمه خود ادامه دهید را امکان پذیر می کند. حافظه کالر آی دی این مدل گوشی تلفن Panasonic KX-TG6821 قابلیت ذخیره تا 50 شماره آخر را دارد. از حالت شب (Night Mode) این گوشی در هنگام خواب و یا مواقعی که کودکان در روز به خواب رفته اند استفاده می شود که در این وضعیت امکان دریافت تماسها بدون صدای زنگ و از طریق هشدار نمایشگر شما را از تماسهای وروردی مطلع می کند. 

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6821 DECT

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6821 DECT

دکمه عملکرد هوشمند روی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TG6821 DECT بنا به موقعیت تماسهای ورودی یا پیام های ذخیره شده با چشمک زدن به ما اطلاع می دهد و با فشار دادن این دکمه به طور اتوماتیک تماسها و پیامهای از دست رفته را پاسخ می دهد و در حافظه منشی تلفن ذخیره می کند. ساعت زنگدار قابل برنامه ریزی در این مدل گوشی نیاز شما را  از ساعتهای زنگدار دیگر بی نیاز می سازد، این برنامه ریزی شامل سیستم تکرار زنگ هشدار (Snooze) نیز می باشد و از این نظر گزینه مناسب برای استفاده در اتاق خواب می باشد. ضمناً عملکرد زنگ هشدار پاناسونیک به شما امکان برنامه ریزی زنگ هشدار برای هر روز هفته را می دهد.

از کالاهای مرتبط با آن می توان به تلفن بیسیم Panasonic KX-TGD310، تلفن بی سیم Panasonic KX-TG3611، تلفن بیسیم Panasonic KX-TG3711، تلفن بی سیم Panasonic KX-TG3721 و تلفن بیسیم Panasonic KX-TG6821 اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی تلفن بی سیم Panasonic KX-TG6821 DECT می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن بی سیم, تلفن بیسیم پاناسونیک, تلفن بی سیم TG6821, تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6821 DECT ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 5 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی